Regn och rusk...

En morgon fylld med regn och rusk men varm luft, blev lite sugen på en kort promenad och se ifall mitt knä klarar det.
Håller på och tvättar ett berg med tvätt nu med, kanske blir det en effektiv morgon här för mig?

Känns toppen när man får massor gjort, sådant som man vet behöver göras men när blir det av? ;)
Gäller att hålla ordentlig koll på telefonen idag oxå, ifall det blir något jobb framöver i veckan.
Något jobb måste jag väl kunna få, idag är en dag jag inte tänker ge upp utan hålla kvar vid energin trots dålig sömn.

Jag vill, jag kan och jag ska!





Kommentarer
Postat av: Maria - Albins stolta mamma

Hoppas att du haft en skön semester i alla fall!! :)

Mm usch ja, det är då inte roligt med detta väder och jag sitter redan nu o fryser inför vad som komma ska om någon timme - ut i regn på promenad.. :(

2011-09-13 @ 09:00:14
URL: http://kamparlust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0