Energifylld dag!

MIn dag började med att jag sov nån timme längre än jag tänkt men det gjorde nog sin nytta?
Har slaviskt hållit mig nära telefonen ifall jag skulle få något jobb, som det ser ut nu blir det inget på måndag heller men då tar jag itu med den stora tvättberget istället.
Så vad har jag mer gjort än att bara suttit här och hållit koll på telefonen?
Jo, jag har faktiskt hunnit städa för fullt och möblerat om här hemma, inte riktigt nöjd dock men det får duga så länge...
Varit fylld med energi idag med andra ord. :D

Redan kväll, dagen bara sprang förbi men jag hann göra nytta!




Kommentarer
Postat av: Maria S

Härligt med såna dagar när man har bra med energi :D

2011-09-09 @ 19:51:50
URL: http://mariasjoden.wordpress.com
Postat av: Charlotte

Hoppas det löste sig med tvättberget. Här finns oxå ett men jag orkar INTE tvätta just nu. Hoppas det blir jobb framöver.. Skulle jag verkligen behöva just nu.. :(

2011-09-10 @ 12:03:51
URL: http://rosalilatulpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0