musiken som styr tankarna...

Ja, som rubriken lyder så sitter jag här och lyssnar på musik... musik som styr in mina tankar på lite allt möjligt.
Just nu en låt som får mig att minnas tillbaka på när jag besökte en vän, får se när det blir av att ses igen.
Jag hoppas iallafall på att gång gång under sommaren komma iväg på nåt skoj vad det nu än kan tänkas vara.

Vilket väder det är ute, storm och först regn sen sol och så regn igen...Ett väder som inte kan bestämma sig! Hoppas på mindre regn och blåst och mer sol imorrn så man kan va ute mera på jobbet och faktiskt tycka det är okej.
Fick tydligen en längre dag imorrn med, bra det även om det innebär att jag får springa hem för att hinna få behålla min tvättid.




(Uppladdat ett par timmar senare än det skrevs)

Kommentarer
Postat av: Elin J - 16-årig tjej med Asperger och ADHD!

SV: Tack så jättemycket, vad glad jag blir över att du tycker så :)

2011-05-26 @ 09:06:51
URL: http://elinpeeace.blogg.se/
Postat av: neli

ja jag vet =) det är jättefint. gillar verkligen shortsen =)

hoppas att då får en bra fredag och helg tjejen =)

2011-05-27 @ 12:38:00
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0