Avreagera mig lite...

Precis vad jag behöver göra nu! men inte här, vore nog inte så smart då vem som helst kan komma åt min blogg.
Så fram med papper och pennor för här ska det skrivas, måste få ur mig all irritation helt enkelt!

Tänk hur fort ens dag kan förändras och humöret med...
Från en helt okej morgon till en sån som det blev nu. Men finns iallafall en liten positiv sak i det hela som tur är!


Nej, dags att övergå till papper och penna, skriva av mig där jag kan vara hur öppen som helst.
                             Hur öppen kan/brukar du vara i din blogg?




(en av mina gamla hederliga daböcker som man trodde man hade i fred men med syskon fick man nog inte ha det iallafall, hehe)


Kommentarer
Postat av: Maria S

Kan inte vara så öppen i min tyvärr.. kanske snart om jag byter lösen igen att jag kan vara lite mer :P

kostbloggen är lite mer öppen ( i de låsta)

Inte kul när ens dag plötsligt förstörs så där :( hoppas att de löser sig & att du mår bättre snart.



Fick aldrig ha mina dagböcker ifred som liten fast jag låste & gömde grr Ante bröt sig in i dem

2011-05-03 @ 12:56:22
URL: http://mariasjoden.wordpress.com
Postat av: Ika

Så trist när bra dagar bara kan vända sådär.. :(

Jag hade nån dagbok men var väl inte så jätte aktiv i den eg.Hade turen att få ha den ifred iaf..inga syskon som bodde hemma och kunna läsa. :P

Även fast jag har lösen på min blogg så är jag inte huur öppen som helst.Kan skriva en liten del men precis allt skriver jag inte och det är inte många som verkligen verkligen vet allt om mej.Men det är så jag väljer att ha det.

2011-05-09 @ 20:17:49
URL: http://sweetika.bloggplatsen.se
Postat av: Maria S

Sv: Tackar

Ja jag tycker ju förkylningen kan bryta ut helt eller helst bara försvinna :P

2011-05-19 @ 14:19:59
URL: http://mariasjoden.wordpress.com
Postat av: linns beautybox

jag hade också massor av dagböcker när jag var liten, till och med med lås!

2011-05-27 @ 15:39:01
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0