Stressad...

Usch, jag känner mig stressad mest hela tiden nu känns det som...
Och även över saker jag tycker känns roliga, måste hitta nån rutin på allt tror jag.
Jobbigt att man tycker man har bra koll och så vaknar man och känner hur stressen med vaknar. :(

Tror jag vill så mycket och då slår kaosen till och då vet jag inte alls vart jag ska börja!
För vet att har jag inga mål så blir inget vettigt gjort ;) Men får inte ha för många mål heller samtidigt för blir det heller inget gjort av det utan bara kaos.
Sen finns det antal flera orsaker som jag inte orkar gå in på...

Dagens planer är iallafall:

* Träffa en vän
*Fixa ett mail och ett brev
*tvättning

Kanske ska nöja mig där och sen öka på med nåt när det är klart? ;)




Hur ser eran dag ut idag då?


Kommentarer
Postat av: Maria S

Jobbigt med sån där inre stress :S brukar ha endel jag med.

I dag ska jag & Anneli försöka oss på att hinna morgonsimma innan simhallen stänger kl 10.. får se om man blir insläppt :P

2011-03-29 @ 08:31:38
URL: http://mariasjoden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0