oj, längesen sen sist...






Längesen det blev nåt bloggande för min del...
Har haft en funderarperiod och inte orkat med allt internettande.

Missade ett tillfälle att träffa en gäng underbara människor då pengarna fattades. :(
Men jag hoppas det kommer en ny möjlighet som jag KAN ta!

Hitills har jag lagt ner tid och energi på att söka jobb, så få se ifall det blir nåt här i stan eller om man får lov att pröva sina vingar i en annan miljö. Eller om jag blir fast i dagens situation, vilket jag tänker kämpa på för att slippa!


Igår vart det god middag på en italiensk restaurang, och nej det blev faktiskt inte pizza för min del som det brukar :P
valde en pastarätt med parmaskinka och karljohansvamp. *mums*



 



Hoppas ni läsare finns kvar trots min dåliga uppdatering ;) Så ha det fint!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0