Helgen som var...

Måndag och jag sitter här igen, med telefonen precis bredvid och hoppas på att få jobbsms.
Jobbigt att inte kunna lägga ifrån sig den utan hela tiden ha den inom räckhåll.
Ingen som har ett jobb som ligger och skräpar nånstans? ;)

Får väl fortsätta med mitt jobbsökeri för så här kan jag inte gå så länge till...
Har några mail och samtal att fixa men måste försöka se hur allt ska gå ihop.

Helgen tog jag ledigt från tankar och bara kunde vara... :)
Hann få lite saker gjort med samt en lång välbehövlig promenad!

Kanske borde jag fixa ihop ett "schema" över allt som måste göras och ta sak för sak.
Ja, så får det bli.
Fram med kalendern och pennan och planera dag för dag.


Bye!

Kommentarer
Postat av: Maria S

Sv: Ska minnas dej när jag byter lösen sen ;)



2011-03-17 @ 08:01:27
URL: http://mariasjoden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0