Freeeedag!

Fredag idag och här har dagen mest rusat på i fullt tempo.
Blev sen kväll/natt och lagom sovmorgon så alldeles perfekt för hann med massor igår :)

Rensat lite papper idag och hittade en gammal dagbok, kul att se hur man såg på livet och levde det då. Denna var från 7-8 års åldern ;) Trodde inte jag hade kvar några såna.

Skrev ni dagbok eller kanske gör fortfarande bortsett från bloggandet då?
Är det något ni har kvar?

Ska nog återgå till rensande, kanske gör man fler fynd? *hehe*


Dagboken även boken där jag skrev ner saker om min klubb jag hade på den tiden ;)


Kommentarer
Postat av: Maria S

hehe hade oxå en sån Läslusen dagbok men använde bara dem med lås ;) stoppade dock inte ante från att bryta sig in i dem & läsa gah Första var från när jag var 8 år & slutade nog när jag var 16 ca . Men skrev inte varje dag. Dem ligger i källaren nånstans jo :)

2011-03-04 @ 18:41:11
URL: http://mariasjoden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0