Turen på min sida.

hade bestämt mig för att gå drygt milen idag om vädret höll upp, så 7.30 gick jag upp och 8.00 gav jag mig iväg på min milrunda.
Inte så mycket folk ute så tidigt en söndag, ett gäng killar som troligen var på väg hem från nån efterfest och några som var ute och rörde på sig.
Riktigt skönt att få upp tempot, kom upp i nästan 19500 steg, medräknat lite gång utöver då förstås! :D
Man skulle ta och ta den rundan lite oftare och tävla lite mot tiden också.

Hem och in i duschen lagom till det börjat regna ute ;) *Tack vädret för att du höll upp imorse!*
Funderar på lite äggröra och se ifall det går ner, inte så värst mycket att tugga iallafall.

MIn söndag det hitills, få se ifall det blir nå mer vettigt gjort här? ;)




Vad händer hos er då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0