Tråkdag

Usch, vilken tråkdag jag känner att det har varit idag... Huvudvärk och trött.
Och så allt regn som bara öst ner, nog det regn som skulle ha kommit i flera veckors tid utan minsta droppe...Åskat och mullrat har det med gjort och jag har stannat inne hela dagen, vilket jag känner av nu... instängd känsla.

Nu skiner solen men orkar inte göra mig ordning för att ta mig ut nu.
Kan alltid hoppas på bättre väder imorrn, få då ska jag ta mig ut så är det bara!
Har lite att fixa då hade jag tänkt, så det blir mindre "måsten" sen... Ska inte skjuta på allting då blir det ju just måsten!



Inte en dag man känner för att vara med på bild, men tror ni skulle tröttna på mina väderbilder om det skulle bli ännu en :P
Så den här får duga som något som piffar upp kvällens inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0