Regn?

Får verkligen hoppas på att det inte regnar imorgon, men som det ser ut nu så ska det göra det... Ha fel, ha fel väderprognosen!
För jag funderar på att ta mig en rask promenad ca 10 km om jag mår okej då förstås.
Behöver ju ut och röra på mig, först för att det är bra och sen så blir jag alltid så avis då man ser och hur andra rör på sig och tränar på för fullt! Jag vill ju med! :)
Men bättre med sällskap för då drar man upp varandras tempo förhoppningsvis! ;)

Skulle behöva hitta ett par bra träningsskor nu bara, men dom jag har får duga ett tag till för skor är inte billiga då man ska ha ett par som sitter bra och håller ett tag med.

Men ni  kanske har koll på vart man hittar bra skor som inte är alltför dyra?


Heja heja mej :)




Kommentarer
Postat av: Ika

Sv: Ja det ska bli så skönt att komma bort allt verkligen. :)



Ja jo det stämmer dte du säger att man nog kan få intresse för nån man bara pratat med på nätet/i telefon med.Sen är det juh att se om det verkligen klickar oxå. :)

2011-06-18 @ 20:14:46
URL: http://sweetika.bloggplatsen.se
Postat av: Maria S

Vet att Stadium & intesport har rea på endel skor nu iaf.. men sen beror de väll på vad du ska träna & hur känsliga fötter du har :P jag måste ha specialutprovade då jag går lutat inåt med ena foten tex.

Alla skor man tränar aktivt i sägs bli gamla efter bara ett år.. borde få lov ta mej råd att skaffa nya snart jag med :S mina är 2 år & jag glider inuti dem nu.

2011-06-19 @ 14:19:24
URL: http://mariasjoden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0