Lördag idag ja...

Jobbdagen igår gick fort och smidigt trots att vi var ute i regnet som bara öste ner.
Tandvärken sitter i än så igår var det bara att sova bort hela kvällen... för att slippa ha ont!
Vaknade sedan på natten och kunde inte somna om så gick upp och fixade lite, grävde fram lite gamla kläder och hittade en del bra saker som jag kommer få användning för, bl. a en jättesöt vit klänning  och ett par korta shorts som jag hade för mig var små men som satt perfekt! :)
Sen även en del som jag ska göra mig av med, i hopp om att få ihop lite pengar så jag kan ge mig ut på ett par små resor nu i sommar och besöka några UNDERBARA vänner som det var MYCKET längesen sist!

Idag är jag för seg för att komma ut på en motionsrunda men får hoppas på att vädret håller sig okej imorrn för då ska motivationen upp så det så!
För inte är det kul att ge sig ut på längre turer då regnet bara öser ner!

Brukar vädret hindra er från att ta er ut?

Nej, ska nog ta och bättra på lacket på naglar eller så kanske helt enkelt byta färg?
Oj, vad ytlig jag känner mig men det är kul att göra sig fin för sin egen del och + om någon annan med uppmärksammar att man gjort sig fin och talar om det för en! :)

Hörs, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0