*Längtar...*

Somnade med mobilen i handen, låg och spelade ett spel... Vaknade rätt tidigt men var inte så där supertrött som jag nog egentligen borde ha varit ;)
Så nu gäller det att ta vara på dagen, har redan hunnit fixa lite med vad jag tänkt mig!

Lyssnar på lite musik medan och såklart får den mig att längta... längta till allt roligt jag bara inte får missa... Jag har nämligen STORA planer på att ta mig till vissa platser och träffa och umgås med viktiga personer i mitt liv! <3

Än är vädret helt okej här, så lär passa på att ta mig ut en sväng för det var ju så jag bestämde igår ;)
 
Hur ser dina planer ut för dagen?





Kommentarer
Postat av: MariaS

Ja nu får du allt se till att inte missa :) inte många veckor till PM nu ;D

2011-06-21 @ 15:31:57
URL: http://mariasjoden.wordpress.com
Postat av: Charlotte Brattén

Somnar man med mobilen i handen är man nog ganska trött.. Ja absolut ska vi njuta av vår sommar oavsett hur det går. Vi är ju inte panka utan vi har sparat i 8 månader till semestern. Huvudsaken är ju att Johanna får ha det roligt. Vad jag gör kvittar. Kramar

2011-06-21 @ 23:57:34
URL: http://rosalilatulpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0