kvällen här hos mig...

Nu kom allt regn, det bara regnar och regnar men det kan det gott få göra för jag sitter här inne och myser, hann med min runda tidigare så jag är nöjd.
Blev lite kräm och mjölk nu på kvällen, längesen man åt det nu... är inte så jätte förtjust i det men köpte det då för att det inte behöver tuggas ;)

Snart ny vecka, det går ju så fort...
Låg och tänkte på att sommaren har satt fart den med och känner inte av några speciella sommarkänslor men hoppas jag kommer iväg på ett par resor och får lite känsla av sommaren åtminstone!

Får beställa in fint väder ett par omgångar och hitta på en massa skoj så! :D





Kommentarer
Postat av: Maria S

Sv: Ja ska du va aktv är de helt klart värt att fixa ordentliga skor så du inte förstör dej

2011-06-19 @ 22:32:24
URL: http://mariasjoden.wordpress.com
Postat av: Ika

Sv: Tack Elin gumman för att du tycker det.Jag skriver bara det som kommer ut hjärtat typ..

Mmm det är mina känslor..undrar hur mkt text ni kommer orka läsa eg.. :S

2011-06-19 @ 23:17:15
URL: http://sweetika.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0