Igår var då och idag är nu!

Jahapp, fastnade jag här då... men kanske kan jag se det som ett snabbt skriva-av-mig-inlägg innan jag tar itu med dagens planer? ;)
Ska fixa med lite traderapaket och sen bär det av ut i det fina vädret!

Har funderat en del på hur jag ska få rutin på dagarna nu när jag inte jobbar något...
Går iallafall upp i god tid och inte sover bort dagarna (oftast), sen gäller bara att försöka få ihop saker att göra som faktiskt blir av.
Gäller iallafall att få dom saker gjorda som jag tänkt mig och inte skjuter på det bara för att jag kan... För då plötsligt blir det "måsten" och måsten är aldrig roliga.

Såja, nu har jag skrivit av mig lite, dags att bli klar med grej nr 1 sen får vi se vad som kommer härnäst.




Kommentarer
Postat av: Maria S

Sv: ja förkylningen är inte värre iallafall tack å lov :P

2011-06-29 @ 17:22:59
URL: http://mariasjoden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0