110608

Fy så svårt det va att sova i natt, orkar inte med sömnsvårigheter nu när det mesta flyter på...
somnade strax runt 00 och vaknade med ett ryck och kände mig rätt utvilad, kollade klockan ooch insåg att hon bara var kvart i fyra! Kunde inte heller somna om så spelade lite mobilspel och läste i hopp om att bli trött... men inte då.
Somnade väl om runt 06 och vaknade strax innan halvåtta, jättetrött men skulle väcka syrran som sovit här.
Fixade frukost och fick ett samtal av Sofia, som ville ses :)

En snabbdusch och lite lättare lunch bar det iväg ut och träffa henne, blev en heldag mestadels ute i solen och värmen vilket innebar att jag lyckades bränna mig en aning men även lite mer färg fick jag.

Nu sitter jag här och försöker trötta ut mig själv så jag får lite riktig sömn i natt, fick jobb imorrn så börjar 7 och då kan det va skönt att orka ta sig dit utan att känna sig som en zombie ;)

Sen har jag ett väntade tandläkarbesök, många såna nu på sistone men vill ju få tänderna fixade så man får ju passa på när man ändå är i gång. Imorrn blir det att fixa tanden jag lyckades bita av och sen så mina visdomtänder ut så jag slipper ha ont.

Hoppas det går smidigt och inte alltför smärtsamt bara...




Kommentarer
Postat av: neli

hej =)



hehe ja, snacka om typiskt! h&m är farligt.. dem har alltid en massa snyggt som man vill ha haha.

kram på dig

2011-06-15 @ 11:53:43
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0