110606 - Sveriges nationaldag

Sveriges nationaldag lider mot sitt slut, en dag som jag inte bryr mig om att fira på något särskilt sätt... För mig är det som vilken söndag som helst.
Har fixat och donat lite här hemma, perfekt en dag som denna... Varit varmt ute visserligen men en liten promenad hanns med tidigare.

Det har varit en bra helg, började den med grillning med familjen efter en lång dags arbetande.
Grillade kött och till det potatis, kokta morötter och bäst av allt tomater och mozzarella! Något jag fastnat lite mer  för just nu ;)



Lördagen blev det en utflykt till örebro och mitt inköp blev ett par skor, ballerinaliknade, skönt med lite somrigare skor än bara mina trogna gympadojjor.
Söndagen blev en lugn dag här hemma för mig själv, var rätt seg så blev inte några avancerade aktiviteter. men däremot så höll jag mig sysselsatt större delen av kvällen/natten så ingen sömn blev det, rädd att inte komma upp vid 7 då jag hade min tvättid :P
Alltså, tvätt och lite fixdag idag sen några timmar sömn och nu sitter man här... Men snart sängen skulle jag tro, måste komma iväg och handla hem lite mat imorrn.



Suddig bild på månen, den lyser så skarpt ute nu på nattens mörknande himmel... fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0