Utelek och sortering

Helgen vart en lugn helg som jag tänkt mig men bortsett några timmars städande och sorterande hos mormor, ja undra ifall vi någonsin kommer bli klara där?
Hoppas få det så klart det bara går nu till helgen så jag kan fara iväg och träffa lite härligt folk som jag funderat på så länge nu! *tjatar på*

Hann även med att lite hushållsgöra här hemma och fixade scones, så söndagskvällen tillbringade jag med scones och te. *mums*
Vart även sugen på att baka, men det får bli en annan gång... Gjorde ju kokostoppar i torsdags ;)

Dagen idag:

*Jobb, utelek och pyssel
*Promenad till syrran för att sedan promenera till mormor och se ifall hon ville ha nåt som minne efter mormor sen promenad hemmåt så det får jag se som dagens motion...
*Middag som bestod av fisk och mos och tomater blev det och nu så har jag kväll här ;)



Kommentarer
Postat av: Joline

Tackar för din kommentar! Du verkar ha en härlig och personlig blogg! Och vilken underbar hund! Det är så jag smälter!

2011-01-19 @ 21:32:55
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0