Städa, städa hela dagen!

Kom precis hem efter ett städpass 10-17 och än finns det kvar att  göra... *suck*
hade ju så mycket hellre varit antal mil bort och träffat en massa söta vänner men ekonomin bråkar lite och städningen måste ju fixas och vill inte dumpa över det på mamma heller.

Skrubba, skura och putsa känns som ord som cirkulerar i huvudet just nu... Pizza till middag och en kall öl får det bli, förtjänar något gott efter all städning.
När detta städprojekt är klart då har jag ju min lägenhet att möblera om i, nu när jag fått ett riktigt bord att kunna äta och pyssla vid.





Få se ifall jag orkar med lite pyssel ikväll, vore skönt att få lite annat att tänka på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0