Soffa

Åh, lite sömn även denna natt men det beror väl på lite för mycket tankar... *rensa rensa* Tror det är bäst att jag satsar på det viktigaste först för att slippa att det blir en enda stor röra!
Men kan inte låta bli att tänka på mindre viktiga saker som att jag verkligen vill ha en ny soffa, lite större och lite mysigare... Känner så för förändring och visst vore en ny soffa trevligt, en sån man kan mysa ner sig i såna dagar man bara inte känner för något. ;)

Aja, får väl drömma vidare om en ny soffa för det finns det knappast pengar till nu...

Lite duktig har jag iallafall varit och tränat nu på morgonen, känns bra att röra på sig så då är en ny soffa mindre bra i och för sig *haha*
Kanske ev en promenad lite senare i dag eller jo ska ju hämta hem lite saker från mormors källare som är mina så promenad dit och bilskjuts hem.
Får se ifall jag är duktig nog och hittar på något bra till middag, lunchen är redan fixad...resterna från igår.

Äsch, vad jag svamlar på men men... min blogg ju :P



Söta Elvis får pryda det här inlägget <3


Kommentarer
Postat av: Maria S

Duktig du är som tränar :)

Jättesöt Elvis

2011-01-04 @ 17:20:36
URL: http://mariasjoden.wordpress.com
Postat av: Emmy

sv: Hej, Nu var det jätte länge sen jag var aktiv med bloggandet.. Kommer vara bättre nu specielt då jagkommer var ute och resa från och med imorgon! :-)



Vilkn söt liten vovve :-)

Men med mig är det jätte bra. Hur är det själv?

2011-01-06 @ 16:21:09
URL: http://emmymarie.blogg.se/
Postat av: cass

Vad roligt att höra! :) Säg till om du är intresserad av något :)

2011-01-06 @ 22:24:03
URL: http://salebycass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0