ojoj, så mycket saker!

Kom precis hem efter 4 timmars slit och plock i mormors lägenhet!
Hon har ju lyckas samla på sig MASSVIS med saker och allra helst limmade och lagade prynadsaker, inte kunde man väl kasta då man kunde laga! Men kan förstå hennes tanke i det hela för som ung hade hon inte råd att köpa all vad man nu kan tänkas vilja ha... och som barn hade hon inte några egna saker, det hon ev. hade delades mellan syskon.
Ifall man sliter hårt för att kunna köpa något så håller man nog hårt i det sen skulle jag tro.

Fick iallafall med mig ett bra bord och stolar till som förmodligen ska funka här i min trånga lägenhet ;)
Har ju inte något bord man kan äta vid, pyssla vid eller så utan bara ett lågt tvbord.
En spegel fick även följa med mig hem så nu gäller det att försöka få sakerna på sin plats...

Januari blir minsann en städmånad för mig ser det ut som, men hoppas verkligen jag ska kunna unna mig en resa i slutet av månaden.
Får kolla över städschema och ekonomi och hoppas tågen går som dom ska då också.

Dags för matintag nu känns det som.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Tack så mycket :)

2011-01-09 @ 00:22:44
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Laila♥

duktig du är som hjälper till =)

2011-01-10 @ 20:14:57
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Maria S

Sv: Tack så mycket!

Tror lite inspiration kom från make up stores bilder till dem bilderna ;P

2011-01-11 @ 07:16:54
URL: http://mariasjoden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0