Mycket att göra = träning.

Bloggandet har kommit i kläm nu när det ska städas ur mormors lägenhet. Det är där jag tillbringar helgerna, och timmar efter jobbet så tur att man slutar rätt tidigt om dagarna!
Idag var stadsmissionen där och hämtade lite stora möbler, försökte få dom att ta med även lite mindre grejer med så det blir mindre med grejer... Man hinner tydligen samla på sig en hel del under ca 50 år!
Usch, nu gäller det bara att jag får ut en del grejer hemmifrån med, släpat hem lite för mycket nu... men är tänkt att det ska sorteras ur här hemma så man har gott om tid på sig.

Men dagligen träning kan man ju säga att jag iallafall får ut av det hela, 30-40 min från jobbet i rask takt sen lyft och packning och 1-2 vändor till soprummet och sen hem bärandes på lite smått.
Så nog måste väl det räknas som vardagsträning?



Dags att kika efter vad man ska hitta på för nåt till middag, sen måste jag ju delta i några intressanta bloggtävlingar för klart man måste ta chansen och hoppas man har lite tur!  :)



Kommentarer
Postat av: Maria S

Ja det måste ju räknas som vardagsträning :) ja din lägenhet är ju så liten så måste va svårt få plats med grejer där :P

2011-01-27 @ 08:50:02
URL: http://mariasjoden.wordpress.com
Postat av: Elin

sv; eller hur! :D

2011-01-27 @ 23:41:48
URL: http://ejjson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0