Läggdags och snurrande tankar

En kombination av rubriken är inte alls att rekomendera... Vet knappt vad jag tänker på men nåt måste det väl va?
Tröttheten jag haft senaste tiden har försvunnit och nu har jag knappt fått sova på hela veckan.
Har försökt med det mesta med känns det som, egentligen ingen stor fara med mindre sömn så länge jag orkar med men blir lite orolig för det stressar upp mig att veta att jag bör sova för att orka med jobbet, städningen hos mormor innan veckans slut och även få i ordning här hemma så man slipper bo i kartonger!

Tänkte ju åka iväg över helgen men med för lite pengar kvar efter betalda räkningar och sista fixet hos mormor så blev jag kvar hemma.
Så nu måste jag komma på nåt annat skoj att se fram emot. Lite uppiggande skadar ju inte.

Jag som även tänkt mig komma i gång med träningen mer på allvar nu, känns som det inte heller blivit av. Äter ju alldeles för dåligt just nu. *inte bra* men rör på mig iallafall så alltid något.
Men har ju mina kilon som jag SKA ha bort för att kunna trivas med mig själv och må bra!

Känns som allt jag vill och behöver göra bara blir som ett enda stort tvång, ska försöka att bara tänka på en sak i taget som jag sagt så många gånger innan... se ifall det fungerar bättre då?
Kanske man även skulle försöka bli lite trött och få någon timmes sömn innan man ska ta itu med morgondagen? Fick ju lätta lite på några tankar iallafall och bara skriva av mig.



GOD NATT ALLESAMMANS!


Kommentarer
Postat av: Maria S

Ja tävlingar är ju bra som tidsfördriv om inte annat :P

Jobbigt med snurrande tankar. Gällande rätt ätande tycker jag att det känns som en lättnad bara av att man bestämmer sig verkligen för att lägga ner det dåliga ätandet & får en plan och sätter i gång. När man märker resultat redan första veckan blir man ju mer å mer motiverad :)

2011-01-28 @ 09:09:22
URL: http://mariasjoden.wordpress.com
Postat av: Jill

Tack söta du!! trevlig helg :)

2011-01-28 @ 11:57:41
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Emma Damm Drawings

Gå gärna in på min blogg för att tävla om mina egendesignade linnen. Motiven är ritade av mig.



http://emmadamm.blogg.se/category/tavlingar.html



Ha en fin helg ♥

2011-01-28 @ 17:29:39
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Ika

SV: Ja det var verkligen syund Elin att du inte kunan komma upp men jag förstår juh.

Hoppas att ni snart blir klara då så att du får lite ledigt du oxå. :)

2011-01-29 @ 17:42:54
URL: http://sweetika.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0