Hmm...

Vaknade rätt tidigt men nog bara för att jag la mig alldeles för tidigt igår... Men med huvudvärken jag hade igår fanns ingen annan utväg. Ignorera den först men efter att ha lagat mat och handlat och fixat och donat och den ändå inte gett med sig så fanns ingen annan utväg än sängen och försöka sova bort den!
Åt och drack ordentligt igår och ingen större stress vad jag kan tycka så nu funderar jag på ifall det är synen som spökar... Har ju inte kollat den på många år.
Får väl ta och göra det snart och se hur den mår, men det är ju inte direkt billigt men om det är vad som behövs så får det väl kosta då...

Känner för lite förändring, men vet inte riktigt vart jag ska börja som vanligt :P

Klippa mitt långa tråkiga men ganska bra hår?
Rensa ur så mycket som möjligt i klädväg ur garderoben?
Slänga ut så mycket "skräp" (saker) här hemma?
Byta yrkesval men till vad?
Ge mig in på studier vilket jag känner skulle vara lite för tufft?
Titta på nytt boende (men så ska man ha råd med)?
Ge mig tusan på att fixa körkort så man blir lite friare?

Ja, nog finns det saker jag skulle kunna börja ta itu med men då ska man vara stark nog också för en del av dessa saker! Jag vill och orkar inte misslyckas utan ta mig igenom det jag ger mig in på!
Men utan att chansa händer varken eller det är jag mycket medveten om...




Kommentarer
Postat av: Maria S

Sv: duktigt av dej att inte svulla i jul !

Aha men Mora låter ju bra ;P hehe

Många funderingar för dej nu, du kanske kan starta med dem mindre som att rensa & klippa dej? borde eg. klippa mej jag med men frisören känns motigt

2011-01-03 @ 10:03:29
URL: http://mariasjoden.wordpress.com
Postat av: Satine Sofie

Hej!



Jag reser utomlands och rensar därför ut garderoben. Kika in på min bloppis...och du, det är helt okej att pruta :) Gå in på min sida och scrolla ned lite bara så hittar du första omgången!

2011-01-07 @ 00:08:53
URL: http://milibertad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0