ÄNTLIGEN!

Yees äntligen färdigstädad hos mormor, blev så stort och tomt!
Lite lugn ikväll kan behövas allt, men sen ska här sorteras med minsann :P
Tror det finns lite städartag kvar i mig... Vi får väl se :P
Känns så skönt att blivit klar och inte behöver tänka mer på det men lite sorgligt samtidigt, inga fler besök dit och inga mer klättringar upp i körsbärsträdet för att få ner de stora goda körsbären.

Minnet av en gång då jag plockade ner en massa körsbär och mormor blev överlycklig, det bästa hon visste var ju frukt och bär.
Sen tog jag med mig några hem och bjöd en kompis på ;)

Många minnen kommer fram men det är väl så, man går vidare fast minnen tar man med sig.




Fina och goda körsbär, får ju hoppas att nya hyresgästen får glädje av dom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0