snön kom åter.

Strax innan jag skulle promenera till jobbet fick jag se att det var värsta snöovädret ute!
Mindre skoj att gå i och allra helst eftersom det var så halt under nysnön...
Såg en person som ramlat men som fick hjälp upp, tanken hann precis slå mig att bara inte jag ramlar för då kommer jag försent innan jag låg på en ishal trottoar!
Kom rätt fort upp på fötterna men med ömmande knä och arm även ryggen fick sig en rejäl smäll! :(



Hellre snö en isgata överallt... Men mycket av snön hann smälta bort så nu är det blandat med is och vatten ute igen! Måste hitta ett par bättre skor mina fina vinterskor va inget att hänga i granen :P Har släpp vid sulan så fötterna blir alldels blöta och det är inget man uppskattar när man är ute 1-2 timmar plus ska gå hem sen!
Gummistövlar nästa tror jag :P


Kommentarer
Postat av: Carita

Det är trist att snön kommit igen.. men håller med, hellre snö än is som det varit här oxå ett par dagar. Livsfarligt

2011-02-04 @ 18:34:55
URL: http://blacklion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0