Längtar...

Springer upp och ner till tvättstugan(förutom då jag ska upp med tunga korgen) så det får räknas till dagens träning... Önskar jag kunde komma igång med lite hårdare träning så jag fixar till min vikt till ett okej resultat!
Men så lätt att tänka "idag så ska det bli av" men när man väl kommer hem så känns det inte lika lockade tyvärr... Skulle vara både bra och kul med träningssällskap helt klart.

Längtar efter vårens lite varmare dagar då kan man iallafall njuta av långpromenader, dom kan man faktiskt klara utan sällskap fast det är ju i och för sig trevligare ;)

Annars längtar jag mest bort ett tag nu, hade jag haft pengar tillräckligt för en resa så hade jag inte tvekat en sekund. Känner mig fast här hemma, något jag egentligen inte borde behöva göra.
Finns ett gäng personer ja gärna skulle träffa nu och hitta på skoj saker med eller ja inte ens det skulle behövas utan bara "vara" med människor som man tycker om.


Tvättstugan kallar, hejs svejs :P


Kommentarer
Postat av: Ika

Sv: Ja 47 läsare känns massa kul verkligen.Undrar vilka alla är eg? :P

Du får göra reklam för din blogg på FB.Koppla den dit så kommer folk lätt åt den och så.Sen kan du allti be dina vänner lägga upp din blogg adress i deras bloggar som en länk så kan man länka till dej oxå. :P



Ja men jag ska nog absolut försöka ta mej till Sthlm allt.Blir ev i slutet av Mars lr April.Då kan jag spara ihpo lite pengar och kan röra mej för oxå så. :) Måste dock passa med Stefan´s jobb bara så han kan passa Tiia.Han sa att han kunna göra dte iaf. :)

2011-02-03 @ 18:44:10
URL: http://sweetika.bloggplatsen.se
Postat av: Maria S

Miss you Elin <3

2011-02-03 @ 20:03:52
URL: http://mariasjoden.wordpress.com
Postat av: Ika

Du får flytta hit upp så kan du komma ut och gå med mej och Tiia eller med Tess och Tilly. :)

Saknar dej oxå vännen! <3

2011-02-03 @ 20:20:44
URL: http://sweetika.bloggplatsen.se
Postat av: Ika

Sv:Jo lite kul blir det nog allt och ska bli kul att träffa alla från klassen igen.Lr ja alla som kunna komma då. :)

Heheh ja men Elin,du är väl stor redan? ;P men förstår absolut va du menar.Jag vill bli biljonär jag.Sku man kankse slippa jobba oxå.Bara göra nåt för att ha nåt att göra. ;P

2011-02-04 @ 17:18:17
URL: http://sweetika.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0