jobb...?

Har nu en vecka kvar på stället jag är, sen blir det återigen samma osäkerhet kring jobb... Tar så på ens krafter att aldrig veta hur ens ekonomi ser ut varje månad.
Även tråkigt när man kommer till ställen man trivs på och får bra kontakt med alla och så är det dags att gå...
Önskar jag hade lättare för studier då hade jag studerat och sökt jobb jag skulle vara behörig. Många säger åt mig att söka dessa jobb ändå, kanske borde man göra det men känns lite dumt med eftersom man ligger snäppet under vad dom söker, men ibland borde man gå mer på personlighet/personkemi faktiskt!funder

 Har även funderat på att söka mig bort från stan och se om jag har bättre lycka nån annanstans men då lär det innebär flytt eftersom jag inte har körkort :(
Sen ska man hitta boende och jobb där man blir kvar så man tjänar tillräckligt för att klara sig. Får väl kämpa på och se hur länge min situation håller, blir lite less på att aldrig kunna göra något roligt utöver jobbandet bara.
Jobbar ihop pengar så det precis räcker till utgifterna som inte är alltför många eller stora direkt, bara det nödvändigaste.

Denna jobbfråga tåls att tänka på lite till...
Hur skulle ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0