Fint väder

Kall morgon, seg morgon men med trevligt hundsällskap :)
Så kom solen fram och vi tog oss en lite längre tur, utforska området lite och passade på att ta lite söta bilder på Elvis :) Lite piggare efter lite solsken på sig och Elvis han njöt minst lika mycket som jag!

Skönt att komma bort lite från stan ibland faktiskt... inte så fasligt långt är det heller men mer "skogskänsla".
Så jag stannar borta lite till ;)



Ha en så bra kväll alla som läser (även andra med förstås men dom läser ju inte så dom vet inte att jag skrivit detta hehe )



Kommentarer
Postat av: Maria S

Nu är min tävling avgjord om den svarta klänningen från H&m

du vann tyvärr inte denna gången MEN jag har en ny tävling nu som du är välkommen att deltaga i där man kan vinna en svart spetstopp från Cubus & en kreditkortshållare från Jofama :D

2011-02-20 @ 12:10:52
URL: http://mariasjoden.wordpress.com
Postat av: Joline

Va mysigt!! Jag är hundvakt så jag får också njuta av den underbara världen. Idag har det varit toppenväder så vi har varit ute o busat i snön och solen!

2011-02-20 @ 21:23:19
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0