Fina vädret ute

Blev en riktig sovmorgon i morse, så skönt! Plus att vakna till ett underbart väder ute oxå, tror det blir en bra dag idag!
Blev så sugen på att ge mig ut och fota lite härliga vinterbilder men hade ju varit roligare med sällskap så får se hur jag gör...
Ska iallafall försöka fixa lite här hemma, ta en långpromenad samt iväg och hämta ett paket jag fått och passa på att köpa med mig popcorn som jag varit så sugen på nu i två dagar!!(blev ju inte bättre då alla på Fb skrev om att dom åt det igår kväll :P)



Massor med snö och så solsken, ja riktigt fint vinterväder!
Har ni med så här fint väder idag?

Kommentarer
Postat av: Ika

Jo vi hade oxå massa fint väder idag och små varmt i solen oxå.Hjälpte Tess att flytta och då idades man inte ha nån jacka på sej inte så sprang i bara mjukisbyxor och en huvtröja. :P

Gick så efter flytten med Tess och Jocke till Viking och käka oxå. :)

2011-02-12 @ 21:58:00
URL: http://sweetika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0