dagarna går minsann fort...

Oj, redan fem dagar sen jag bloggade sist! Vart har alla dagarna tagit vägen??
Kanske är det mest jobb som gäller nu... sista dagarna sen får vi se vart man hamnar.
Fem dagar har gått och jag går fortfarande med fem fingrar lackade istället för tio :P Kanske ska man ta och fixa restrerande fingarar ikväll.

Lite längre arbetsdag idag och så måste man boka en ny tandläkartid, lite smått akut men undrar bara när jag ska hinna ta mig dit... Vill ju inte förlora mina få arbetstimmar och veckans sista arbetstimmar går inte att missa!
Kanske överlever jag till måndag och kunna hoppas på en tid då!

Få se när det blir lite mer tid för bloggen sen... Bye!

Kommentarer
Postat av: Ika

Sv.Ja det var riktigt gott med poppisar allt.Kanske gör en ny satts ikväll. :P

Köp lite du oxå. :)

2011-02-12 @ 09:38:54
URL: http://sweetika.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0