Nöjd...?

Godmorgon!

Fick lust att slänga in ett snabbt inlägg innan jag ska iväg på jobb :)
Gårdagen bestod mest av att vara ute och röra på mig, först promenad på ca 45 min till jobb och ute i tre timmar 45 min hemmåt igen.
Blev ändå en promenad med S och sen en tur med J senare på kvällen vilket var trevligt!
Fick sms ifall jag kunde jobba idag så sent som strax innan 22, var tvungen att tänka efter ifall jag hade nåt inplanerat men kom inte på nåt mer än att jag skulle fixa frimärken som jag skulle gjort igår med totalt glömde bort... Så får fixa det idag och sen åker det iväg en par brev!

Känner minsann av mina mils promenad i kroppen idag, men nu gäller det att satsa lite extra när vädret är okej ute ;) så kanske ska man vara nöjd över gårdagen?

Dags att fixa i ordning allt så jag slipper stressa sen, Hej på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0