Äntligen...

Inget jobb idag så nu har jag hunnit fixa här hemma och en rask promenad till stan för lite lunchprat med mamma... Skönt väder ute är det ju med och äntligen, äntligen har jag börjat få ordning på mitt stegräknande.
Kör ju på att försöka röra på mig så mycket det bara går på dagarna, det är början på omformningen av min kropp.
Sen kör jag även lite annan träning här hemma men lägger störst vikt på just promenader. Vet ju att det funkar för att minska några kilon iallafall :)

Funderar på att skaffa mig en träning/kost dagbok, för att få bättre koll på vad jag stoppar i mig och hur mycket jag rör mig och tränar... Lättare att se sina misstag om dom finns nerskrivna men även sina framsteg!
Få se hur det går om orken/motivationen håller i sig?

Heja, heja mig! :)




Kommentarer
Postat av: Ika

Heja Heja Elin!!! :D

2011-04-28 @ 15:51:44
URL: http://sweetika.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0