Trött, på väg att bli förkyld?

Känner mig trött och seg, småont i halsen oxå... bara jag nu inte blir förkyld! Jobbade iallafall idag, inte har jag råd att stanna hemma nu när jag äntligen fått några timmar!

Fick äntligen träffa Johan igen och blev bjuden på mat som en efterskottspresent (fyllde år i går), trevligt.
Blev en rejäl portion lasagne. :)

Lite uppdatering från gårdagen då´rå, Dagen började bra men tidig eftersom jag skulle iväg på jobb, heldag sen hem till familjen för middag.
Presenter jag fick:

*Kläder
*smycken
*presentkort
*böcker
*pengar till en ny mobil
*blommor
*kamera

Det var en mycket trevlig kväll trots att jag inte ville fylla år...


Imorrn är det fredag sen ska det bli skönt med efterlängtad helg, sova skulle nog behövas :P
Men jobb först och främst iallafall :)

Nu får det bli lite värmande thé för halsen tror jag... sen se ifall det är nå bra på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0