Tisdagskväll med naturgodis.

Tisdagskväll och här sitter jag och surfar runt på nätet med lite naturgodis *mums*
Nu har jag inte haft nå jobb på två dagar, få se om det blir nåt imorrn... annars ska jag fixa biljetterna till helgen, då det bär av till Sandviken! :) Party och kläderna är nästan bestämda, måste se vilka skor som matchar bara ;)

Imorgon blir det även ett besök till mormor och banken sen ska jag följa med och kolla in huset familjen ska flytta till!

Återkommer nog imorrn med ett eller flera inlägg, hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: ebba

SV: Ja det gör ont i hjärtat, men faktist så löste allting sig! Sitter med mitt fina hjärta bredvid mig just nu :)

2010-09-28 @ 23:25:23
URL: http://femtonveckor.blogg.se/
Postat av: Emmy

Sv: Jag gör för tillfället inte så mycket mer än att svara på kommentarer men ska senare ta mig en sväng ner till stan för shopping. Vad gör du denna dag?

2010-09-29 @ 10:18:38
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0