Till en sjukling.

En sjukling som jag förtjänar väl något gott? Ja, det tycker iallafall jag så efter morotsbiffarna och hemlagat mos blev det vaniljglass med hallon! *mums*
Sovit ett par timmar då jag va helt slut efter jobbdagen, men blir till att sova snart igen :P Det är väl ett tecken på att jag inte är frisk alls... Snart Fredag äntligen iallafall!
Sen helg och då blir det mest vila kan jag garantera, men ska väl ev. försöka hitta på nåt skoj så det inte känns som jag sovit bort hela helgen!

Har ni några helgplaner, vad då isåfall?

Kommentarer
Postat av: Emmy

sv: Ja visst var den :-)

Hoppas du mår bra idag?

2010-09-25 @ 10:11:29
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0