Surt...

Satte klockan i morse som jag även gjorde igår ifall det skulle komma någon jobbförfrågan.
Fick ett sms igår, överlycklig då det va på samma ställe jag var på innan semestern så skickade ett ja på en gång men fick veta tio min senare att nån annan fått passen. :(
Samma sak händer så klart idag, samma ställe samma tid fast bara en dag... men nejdå jag ska väl helt enkelt inte få jobba. :(
Känns så himla trist att bara gå runt med mobilen i handen för att inte kunna missa en jobbchans, jag vill ju jobba och det nu!

Så får se ifall det blir en sväng ner till stan för att fixa lite papper och annat skoj...*suck*
Kanske hinner jag med träffa en vän som ska in till stan på möte idag, hoppas hoppas! Något som kan rädda mitt humör lite nu ;)

Dags för lite frulle nu då när jag har gott om tid på mig bara för att jag satte klockan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0