Motion...

Hallå!
Denna dag har varit i full gång, började med en promenad till mormor för att visa upp skorna jag köpt i förskottspresent från just mormor ;)
Tur man har en sån snäll mormor, hon gillade skorna skarpt :)

Promenad hem för att fixa lite lunch, blev en underbar laxpasta-matlåda *mums*! Fick ett jobbsms var snabb och svara på fem sekunder men nej inget jobb denna gång heller... ska nog ta och ringa och se hur det ser ut med jobb nu när hösten börjat. Jag vill ju jobba och behöver det med ju! 

Blev en cykeltur till ö&b och Willys med Sofia, trevligt att ha nåt att göra nu när man inte jobbar. Erbjöd mig att ta en promenad med familjens hund, dagens motion känns helt okej.
Har ju bestämt mig för att satsa på rejäl motion, ska försöka lyckas med 10000 steg varje dag!

Tänker hoppa in i duschen nu och inviga nya schampoot, sunsilk på rea 10:- bra pris! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0