Imorgon...

Blev en tur på stan med Tezzy, vi fönstershoppade en hel del men biljetterna till S-viken fick jag med mig hem iallafall ;)
Så kvällen har jaf tillbringat med att prova kläder för att få med mig det bästa partykläderna!
Blir lite partaj på kvällen när vi kommer men det är LÖRDAGEN som GÄLLER! Ska verkligen bli kul att träffa partygänget igen!
Tror jag är klar med packningen nu iallafall, blir min lilla miniresväska fullpackad.

Ska luncha med mamma imorrn innan jag åker, hon ska till Italien och blir borta en vecka så får passa på.
Sen möta upp Tezzy eftersom vi ska åka tillsammans till S-viken, härligt med lite ressällskap. :)

Ser fram emot helgen, men nu blir det att måla naglarna i nån snygg färg.Tror nästan jag blivit små beroende av lackade naglar. *hehe*


Byebye.


Kommentarer
Postat av: Emmy

sv; Ja visst var det, man blir så imponerad varje gång man går dit för ett besök.

Hoppas du har en fin fredag

2010-10-01 @ 10:06:34
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0