Godmorgon!

Måndag... ja det är måndag idag, början på en ny vecka.
Har nog vant mig vid att vakna tidigt nu, det är väl i och för sig bra. Kanske hinner man med en massa saker nu när man inte jobbar... :(
Men satt några timmar igårkväll och filade på mitt personliga brev och hann t.o.m söka ett jobb! Fler ska det bli, men så är frågan vill och kan jag verkligen pendla?
Känner en viss osäkerhet över det men får kolla upp det och besluta mig om jag blir aktuell för något jobb.

Något jag verkligen önskar att jag hade just nu är : KÖRKORT! Skulle va så mycket mer befriande... Ska väl bestämma mig för att plugga teorin stenhårt och köra en del sen så ska kortet va mitt!

Lite bloggläsning och frukost får det bli nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0