Full fart...

Somnade sent igår, rättare sagt efter 03 nångång... men vaknade i bra tid för att fixa lite och sen blev det en tur till mormor.
Höstväder ute idag, solen sken på alla vackra löv. Gjorde en bukett av löv och några höstblommor som fick pryda mormors köksbord, blev riktigt nöjd så funderar på att plocka hem några till mig med. :) Fick en fin vas i grön glas och en matchande glasfisk av mormor.

Promenad hem och fixade lite mat, panerad fisk och potatis sen blev jag upphämtad för att åka och kolla in nya huset. Jättefint och mysigt men en del fix att göra men jag ställer upp som frivillig ;)

Fick träffa min lilla söta systerdotter igen, hjälp vad hon växer minsann snart är hon inte så liten heller...

Dags att sova, imorrn blir det nog minst lika mycket att göra som idag.
Stan med Tezzy, lite ärenden att uträtta, fixa biljetterna till helgen sen hem och diska och packa!
Måste komma ihåg kameran med så det blir lite bilder oxå!


Godnatt gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0