Efterlängtat möte.

Det blev ingen promenad som jag funderat på utan blev sittande med lite traderagrejs istället ;) Så vid halv tio såg jag att jag fått mess från Tezzy som skulle in till stan då och undra om jag ville ses, och gissa om jag snabbt blev klar!
Grävde fram kläder och sminka mig riktigt snabbt och sprang ner till bussen för att vara på stan ca 25 min senare. Måste ha vart rekord minsann, men ville verkligen träffa T och det var ju så längesen sist nu!

Blev minishopping, ett häfte och fyra pennor för 5:-st som vanligtvis kostar 29:- st och upptäcker till min glädje att jag lyckats få 5:- avdrag på reapriset med så en penna blev gratis :) Gick en tur runt stan och mumsade i oss riktigt god italiensk glass!

Trevlig dag med efterlängtat möte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0