Dagens jobb avklarat!

Yes, nyss hemkommen efter ännu en lång arbetsdag, bara en kvar nu sen får jag vila och ta igen mig!
Misstänker att jag fått öroninflammation :( Brukar känna av öronen då jag är förkyld men imorse tog jag inte nån värktablett innan jobbet och haft ont i öronen hela långa dagen! :( Ska försöka fixa en tid på vårdcentralen på måndag, har ju inget jobb inbokat då... bara för det så kommer nog en förfrågan och kan inte säga nej ju.
Men visst hälsan borde ju alltid gå före så man inte blir ännu sämre och drar på sig något mer allvarligt... fast svårt när pengarna behövs till precis ALLT!

Ska iväg och hämta ut ett paket som legat och väntat i några dagar och passa på att handla hem lite småsaker som är nödvändigt.
Ska väl försöka hinna fixa lite hemma med, se hur mycket jag orkar.


SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0