sena uppdateringar som lovat!

Har blivit lite jobb på senaste tiden vilket jag är riktigt glad för, då överlever man en månad till :)
Men har ju lovat er uppdateringar från S-viken helgen, så här kommer dom nu...

Fredagkvällen blev det lite snack och så en pubrunda, hann kika in alla pubarna va inte så mycket liv ute på stan men till slut hittade vi iallafall ett ställe att stanna till på. Trots det vart det en trevlig halvlugn kväll.

Lördagen blev det en tur på stan på dagen och sen frammåt eftermiddagen/kvällen vart det pizza för att sedan bli dags för sminkning, Maria sminkade mig som hon tyckte passa  och gissa om jag vart nöjd!
Spel för att sedan bli utgång. :)

Söndag, innebar resa hem igen... men med trevligt sällskap gick det lätt. Så helgen var en bra helg som jag inte sett fram emot i onödan.


Tiden här hemma efteråt har gått runt, just för att jag faktiskt nästan haft jobb varje dag om så bara några timmar... idag ser det inte ut som nåt jobb tänker dyka upp men man vet aldrig, kan dyka upp nåt om ett par timmar... än så länge är klockan inte speciellt mycket och jag borde väl egentligen sova nu! ;)

Men blir det inte nå jobb idag så har jag lite annat att fixa... några samtal att ringa med. Så jag lär inte bli sysslolös iallafall.

Japp, en snabb uppdatering men alltid nåt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0