min vecka

Denna vecka har varit rätt långsam...
Jobbade några timmar på måndagen,gick rätt fort och var inte alls många barn så vart en helt okej dag. Sen iväg med mamma och handla hem lite mat... fylla på i frysen.

Tisdagen var en slödag... behövdes tror jag. men en tur till apoteket och mormor blev det iallafall.

Idag har jag fixat lite med tradera auktioner i hopp om att få ihop lite pengar, inte alls kul att behöva snåla så extremt mycket. Har inte råd att fylla busskortet eller mobilen. :( En vecka till min minilön kommer.

Imorgon är det ett tandläkarbesök som gäller... vill egentligen inte men lika bra att få det avklarat. Ett steg närmare operationen jag ska få. Sen får vi se vad jag hittar på fram till min tvättid.

Fredagen innebär ett par timmars jobb, blir till att öka på min nästa lön lite...
Sedan är det ju H E L G !


Kommentarer
Postat av: Laila

tråkigt , hoppas du får sålt alla saker : )

2010-10-20 @ 21:54:24
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0