Trötta fötter...

Dagens jobb gick bra, blev som en heldag ute nästan...men inte gjorde det mig något. Skönt att vara ute då det är fint väder.

Sen blev man bjuden på mat av Sofia, riktigt gott var det, bulgur och kycklingfilé och kidneybönor i nån sås *mums*
 Sen bar det av till stan för att kika runt lite... Tack vare min syster som gav mig presentkort på Gina tricot när jag fyllde blev jag lite smycken rikare som jag fyndade på rea! Åh, vad jag gillar reor! :)

Räknade ut att jag gått nästan en hel arbetsdag idag... i flera timmar alltså så nu är mina fötter trötta.
Tog mig tid till ett fotbad, det förtjänar både jag och mina fötter. *avkoppling med andra ord*

Läggdags alldeles snart, så man orkar med en dag till innan det blir helg! :)




Kommentarer
Postat av: fanny

Sv: tack så mycket!

fin blogg föresten :)

2010-11-15 @ 18:44:06
URL: http://fannyfagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0