Sovmorgon

Yes, tog mig lite sovmmorgon nu imorse och till frukost blev det en supergod smörgås med brieost, tomat och purjo på och en kopp varm choklad med en klick grädde, lite tisdagslyx :)

Idag efter jobbet blir det till att kika efter vinterskor, letat länge efter ett par snygga samt sköna skor som värmer mina fötter då jag jobbar och är ute mycket. Hittat ett par jag funderar på men inte riktigt nöjd men tror det får bli dom iallafall... Bara jag slipper frysa om fötterna så är jag nöjd! Fick en chock då jag vaknade igår morse och det var -10 grader ute!
Få se ifall det blir dom så kan det hända att jag slänger in en bild på dom här, är ju rätt dålig på det med bilder...

Sen bär det ut till familjens nya hus också ska bli kul att se hur dom fixat där, har inte hunnit vara dit sen dom flyttat ut på riktigt.

dags att göra sig redo för ännu en dag med jobb nu då...




Kommentarer
Postat av: steph

nice blogg :)

2010-11-09 @ 21:44:57
URL: http://stephiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0