Önskar...

Så nu har här hänt lite här... orkat med att fota en del kläder som ska ut på tradera nu.
Kom att tänka på en sak när jag fotade allt, åh vad jag önskar jag kunde skänka bort en stor del av allt jag nu kämpar med för att försöka sälja!
Då tänker ni säkert att det bara är att göra det, visst kan jag skänka(och det gör jag med) till nån secondhandbutik för försäljning men skulle verkligen vilja att dom mest utsatta fick ta del av det kläder som passar deras miljö. Som det är nu säljs kläderna och en del pengar går till att hjälpa dom och vissa plagg hamnar hos dom men är det dom mest utsatta som får glädje av det? nej tyvärr. :(

Tur det finns snällt folk som bryr sig och gör vad dom kan för att hjälpa andra!
Förra året skänkte jag pengar till en organisation när jag var ute och julhandla, så blir det i år med trots att jag har ont om pengar för det finns dom som har det värre. Även här hemma i Sverige.

Bryr ni er om att skänka något till nån organisation i år?

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så mycket! :) tror magen är dubbelt så stor nu, haha ;D



Ja gud du måste prova pastan, den är helt fabulous! :)

2010-11-20 @ 11:11:59
URL: http://liinalu.blogg.se/
Postat av: laila

JOOO tack jag har haft en mysig dag med familjen =) och nu ska vi runda av det med en riktigt mysig lördags kväll också : )



Vad är det bästa men lördag tycker du?

2010-11-20 @ 17:06:23
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0