onsdag

Onsdag, just vad det är idag... två arbetsdagar till helgen. :)

Började min morgon med en liten promenad till mormor för att lämna hennes medicin sen vandrade jag vidare mot jobbet så fick väl iallafall 40 min rask promenad i duggregnet. Efter jobbet så tog jag en sväng förbi Sofia och vi vandrade bort till närmaste köpcenter, ännu mera promenad alltså ;)

Hittade en del kul saker och ett par julklappar, känns bra att ha börjat fixa med det nu så jag slipper all stress sen och inte heller behöver göra av med så mycket pengar i decembermånad (när man inte vet hur ekonomin ser ut då).
Har du börjat med julklappsköpen än då?

Blev även promenad hem, riktigt kallt och blåsigt ute så var skönt att komma in i värmen och middagen fick bestå av varm och god soppa med smörgås till!

Läggdags, batterierna måste laddas så dom är fulla imorrn. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0