Mmhm...

Känner ett sånt stort behov att skriva av mig, men tror detta är fel ställe... Fel personer läser och sen dömmer mig utifrån det.
Funderar starkt på att plocka fram min skriva-av-sig-bok men då kommer tanken att den kanske hittas nångång av nån som läser...

Förstår inte varför jag hamnat här mitt i allt... Alla har sina problem, vissa av större vikt men för var och en är ens egna problem stora. Det är ju saker som känns jobbiga och tynger en och det måste man ju leva med hela tiden till det löser sig!

Vissa får må dåligt sett utifrån medans andra ska vara så starka och inte må dåligt för vad har dom att må dåligt för... en liten struntsak som bara är att lösa eller glömma/inte bry sig om.

Vissa är bra på att kämpa och hålla god min men även för den så kan det brista, ingen orkar med för mycket motgångar för ofta!

Motiverar/lurar mig själv att det är ljusare tider som väntar mig nu!



Varför ska det vara så mycket att grubbla på som spökar i mitt huvud??

Blev ju så att jag skrev av mig men men... kanske kan man tömma huvudet på lite tankar just genom detta inlägg? Hoppas iallafall på det!

Dags att sysselsätta sig med något annat så som att diska kanske vore bra så är det gjort sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0